lørdag den 12. februar 2011

Tur til Økolariet og TAK for omtanken Anne

I dag tog August, min kære mand og jeg til Økolariet i Vejle. Det koster ingenting at komme ind, til gengæld er det bare super hyggeligt deroppe. Man bliver både klogere på verden omkring os og får en god oplevelse samtidig.

August var lidt nervøs til at starte med. Man begynder nemlig turen under vandet, hvor det er ganske mørkt, men også helt utrolig godt lavet. Så går turen ind i skoven, ind gennem kloarkerne, op til genbrugsstationen, så videre op til robotterne og meget andet. Det er så fint lavet, og klart et besøg værd.

Billederne er super dårlige, da det var meget mørke rum, kun med ganske lidt lys, og samtidig er de taget med mobilen. Men I kan helt sikkert få et indtryk af det!



Da vi kom hjem havde posten været forbi. Søde Anne havde sendt mig en skøn nøglesnor med mit blognavn broderet på samt et sødt kort. Hvor er jeg bare glad for det Anne. Og hvor er det dog fantastisk at folk man slet ikke kender tænker på én i en svær tid! TAK Anne!! Du gjorde bestemt dagen bedre!!


1 kommentar:

  1. Mia jeg ved hvor meget en lille tanke betyder, når man ikke har det så godt. Så jeg er glad for at tanken virkede efter hensigten :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...