lørdag den 19. februar 2011

Helt beæret - TAK!

Hold da op, jeg er helt beæret. Det vælter ind med mails fra jer søde bloggere, der gerne vil have lavet headere til jeres skønne blogs! Super fedt, at I kan lide det, jeg laver.




Jeg er i fuld sving, men de næste 3 dage skal jeg på miniferie med manden min, så I kommer nok til at vente liiige lidt før I modtager headeren.

Der er plads til mange flere, dog skrives I på en liste, så det går retfærdigt til :-) Læs mere her, hvis du har brug for min hjælp også :-)

2 kommentarer:

  1. God ferie - sus lige forbi min blog og se forårsgaven, som kan blive din....

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...