mandag den 28. februar 2011

Børneværelse #4

Anna har sendt skønne billeder fra prinsesse Lara's værelse. Hun skriver:

Som du opfordrer på bloggen, sender jeg hermed billeder af min lille piges værelse. Her bor Lara på 2 år. Værelset skal også fungere som mit stof/papirdepot - og hun bruger det bare til at sove, ikke som legeværelse. Alligevel synes jeg inretningen med sengen og lamperne er blevet meget fin, og vil gerne vise billeder frem.


Det er et lidt underligt værelse - lille og aflangt og derfor svært at indrette.
Håber du kan bruge det:-)



KH
Anna

Tak for billederne Anna - ser så hyggeligt ud! Smil herfra

1 kommentar:

  1. Er det en rigtig ægte OleLukøje-lampe der på væggen?
    Og forrygende svampe!

    Glædelig mandag.
    Kirsten

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...