torsdag den 20. januar 2011

Wellness - på den dyre måde

Wellness på den dyre måde er vel noget vi alle går og drømmer om? Et kurophold, hvor der ikke bliver sparet på lækre behandlinger, skønne middage og velsmagende drinks. Wellness på den dyre måde er også at investere i lækre cremer, scrups m.m. Men har man ikke råd, kan man jo bare deltage i alle de lækre giveaways der kører her på siden i denne uge ;-)

Noget der virkelig er wellness for mig er også at rejse. Og dét kan sagtens være en dyr fornøjelse. Men jeg vil nu alligevel lige fortælle kort om en billig rejse min mand og jeg havde for nogle år tilbage. Vi var bagpackere i Thailand i 6 uger. Det var den mest fantastiske rejse jeg har været på. Vi var både i junglen, i storbyen og på en øde ø. Ja vi var stort set i hele Thailand. Men her skal I lige se et billede fra Koh Samui.

 
Hvis ikke det her er luksus wellness - så ved jeg ikke hvad det er. Vi boede i en bungalow her i 4 dage, der var intet at se på - kun roen at nyde. Og nå ja så var der lige poolen, stranden lige foran, den gode mad og de skønne drinks. Men så var der heller ikke mere. Selv lyset gik når vi nåede kl. 22. Det var wellness for sjælen. Og mht prisen som ikke var så dyr - så kom vi af med 13.000 kr. for 6 uger inkl. ALT! Så det kan virkelig anbefales!!
 
Men for mig kan dyr wellness også være noget af den største luksus, som man alt for sjændent under sig selv. Nemlig alenetid. Tid til fordybelse og ro. Den er oftes meget kostbar, idet det oftes vil kræve at man tager sig den tid. Og det betyder fri fra arbejde. Men også fri fra familien. For ja - nogle gange så er alenetiden det der giver ny energi. Jeg er blevet bedre til at tage væk og lige få et pusterum - og det er virkelig noget jeg nyder. Det gør at jeg kommer hjem med fornyede kræfter.

Dagens wellnesstip:
Tag en dag for dig selv - det kommer mangfoldigt igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...