torsdag den 6. januar 2011

Wellness her på bloggen

Der har været stille her på bloggen. Jeg kan ikke rigtig komme igang med at skrive herinde igen efter ferien. Jeg har brugt min tid på noget helt andet, som I nok skal blive indviet i senere.

Men jeg har også brugt min tid på at arrangere et tema her på bloggen. I uge 3 vil der være wellness på bloggen hver dag. Der vil væres lækre, LÆKRE! giveaways, skønne gæstebloggere og masser af tips og idéer til wellness både med og uden børn.


Alle kan læse med og lade sig inspirere, men ønsker man at få fingrene i de lækre, LÆKRE! giveaways, så skal man naturligvis skrive en kommentar, være fast læser og evt. linke ved de forskellige giveaways. Men mere om det senere.

Sidder der en el. flere af jer derude, der har noget på hjerte indenfor temaet wellness, det være sig en god idé, et godt tip, en skøn opskrift el. andet godt, så skriv endelig til mig på mia.soerensen@hotmail.com.

Glæd jer til en SKØN uge her på bloggen :-)

5 kommentarer:

  1. Det vil jeg glæde mig til...det lyder rigtig spændende:)

    SvarSlet
  2. Uh, det lyder lækkert!! Det vil jeg se frem til :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder så spændende! Jeg har kastet dit billede med link i grams på blog :-) Og tak for hilsen.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Årh det lyder da bare for lækkert :-)

    SvarSlet
  5. - og nu er der linket med fint billede på bloggen. Det blir så hyggeligt :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...