tirsdag den 25. januar 2011

Vest og nederdel til en skøn pige!

Min bedste venindes datter fik i sidste uge dette sæt af mig.



Jeg elsker det Småfolk stof, og hun så så sød ud i det.

I dag har jeg sendt alle gevinsterne  fra Premiumbeauty og Bellalys afsted, med b-post, så I skulle gerne have dem senest fredag. Det blev til praktisk samlebåndsindpakning - så skønheden udenpå udeblev, men inden i er det lækkert! ;-)  Dem der har vundet gevinster fra Minhemmelighed.dk, Frederiks Villa og BioSelect skulle gerne få snarest også - forhandlerne er oplyst om jeres adresser m.m.

10 kommentarer:

  1. Nej hvor er det et skønt sæt. Heldig veninde - og datter selvfølgelig :-)

    SvarSlet
  2. Hvor blev det lækkert! Heldig pige :-)

    SvarSlet
  3. Sikke et fint sæt! Kan tænke mig den lille pige blev glad for det:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et skønt sæt. Stoffet er virkelig smukt og det er flot syet :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  5. Wow, hvor er det skønt :) Superlækkert til en dejlig lille pige :)

    SvarSlet
  6. Sikke da et skønt sæt! Min mor skal snart lære mig at sy, for jeg vil så gerne igang med at sy til mine egne troldeunger.

    SvarSlet
  7. Whaw du er god, det er super fint!

    SvarSlet
  8. Fint fint sæt!
    Det må være dejligt at kunne...
    Hej fra Line

    SvarSlet
  9. Det var dog det skønneste sæt!! Ja det er altså bare skønt det Småfolk stof!!
    Jeg ville ønske at jeg kunne deltage i blogtræffet på søndag, jeg bor jo lige i "nabolaget", men jeg kan desværre ikke! Håber i får en dejlig dag!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...