torsdag den 27. januar 2011

Ny inspiration

Jeg har en hel del glansbilleder fra min barndom. Jeg har værnet om mine album siden dengang. I dag tog jeg dem frem fra reolen i syværelset og kiggede dem igennem. Og jeg blev inspireret! Inspireret til nye produkter, som jeg vil give mig ikast med til forårsmarkedet. Mere om det senere!

Men jeg fik også et smil på læben. For duften af barndom og en tid hvor man ingen sorger havde kom flyvende ind i mig. Ja dengang tiden var et glansbillede. Det er den ikke længere - men på trods af møgkommunen, så er livet nu ret fantastisk. Jeg elsker min familie - den gør mig hel!


Det var så det positive indlæg, som lovet!

4 kommentarer:

  1. Rart at du er oppe på hesten igen.

    Gode hilsner fra Kirsten

    SvarSlet
  2. Spændende hvad du finder på med glansbillederne:) Og så ses vi til markedet!

    SvarSlet
  3. hmm ja det er rart at svælge lidt i minderne fra barndommen ;0)
    Jeg har stor respekt for jeres kamp - bare hold hovedet højt! Selvom det er svært at være "den lille" imod systemet..
    God dag

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...