torsdag den 13. januar 2011

Hvor mors nøgler?

Jeg blev helt flov da vi lige før jul skulle ud af døren, og jeg som altid lige skulle finde pung og nøgler. August stod helt klar, og inden jeg nåede at spørge om noget siger han "hvor mors nøgler?"

Hehe... bandit! Måtte lige grine lidt før jeg kunne lede videre ;-)

Men nu er der fundet en løsning på problemet! For mellem jul og nytår bestilte jeg en lækker nøglesnor ved Anne. Den skulle huse mine nye bilnøgler. Jeg elsker den, og nu ved jeg (næsten) altid hvor mine nøgler er! August er også meget glad for den og bærer den om halsen ud til bilen :-)


Tak igen Anne - den er SÅ fin altså!!

Og - så er vi friske her i huset igen ... indtil videre i hvert fald ;-)

2 kommentarer:

  1. Nårh, hvor er August da sød med den kommentar:) Og dejligt at høre, at du er glad for den!

    SvarSlet
  2. Hihi... så sødt..
    Dejligt at høre i er friske igen, vi krydser finger for at det bliver i ved med at være..
    Ha en skøn dag..
    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...