mandag den 10. januar 2011

Hjernernes Fest - De vildeste gaver #5

Der er kommet 3 skønne gaver mere med posten (som må tro jeg bruger dankortet for vildt på nettet *ss*)

Den første er den fuldstændig fantastiske plakat tegnet af Arne Ungermanns i 1949 som Mødrehjælpen har doneret. Den har stået på min ønskeliste længe, så glæden var stor da jeg så jeg havde vundet den. Hvis du også har den smukke plakat kan du måske fortælle mig hvordan du har fået den rammet ind, umiddelbart passer den ikke i en standard ramme. TAK Mødrehjælpen, jeg knuselsker den!!



Den næste gave var 3 lækre bøger fra Rosinante & Co. 'Det kærlige køkken', skrevet af Kirsten Skaarup, 'Køkkenrevolution for hele familien', skrevet af Oscar Umahro Cadogan & Telma Pil Jespersen og sidst men ikke mindst 'Supersjov', af Sille Kongstad, som også stod på min ønskeseddel i år - så super fedt at vinde den her! TAK Rosinante & Co.



Og endelig kom der et fint Hårbånd fra Lukou, som var doneret af Bahne i Horsens. TAK Bahne!



Nu mangler jeg kun to gaver - det er da næsten ikke til at holde ud at posten så ikke kommer med flere pakker ;-) Hehe. Ej jeg har virkelig nydt det - NYDT det!

5 kommentarer:

  1. Eiii, hvor er den skøn den plakat :) Den kunne hænge godt i mit køkken...he he. Er på udkig efter noget nyt og denne er da helt vildt fantastisk. Tillykke med den - og de andre lækkerier. Kh Dorte

    SvarSlet
  2. Du simpelthen så heldig Mia! Wauw! :-)
    Mon ikke du kan få plakaten indrammet ved en glarmester?

    SvarSlet
  3. Mia sygdom i huset gør altså at jeg ikke er kommet videre. Jeg håber din forståelse fra vores mails i julen stadig gælder ;)
    Og i øvrigt fandt jeg ikke rigtig ud af, om du er interesseret i at jeg laver noget til junior i stedet?
    KH

    SvarSlet
  4. Ja den er skøn Dorthe!

    Jo det kan jeg prøve Louise!

    Anne det haster som sagt ikke. Og hvis du har tid/overskud må du da gerne lave noget til August, men det er helt op til dig.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Jeg er glad for at se at det hele nåede frem i god behold.
    Den plakat dér... suk. Det var ikke med min gode vilje jeg skilte mig af med den ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...