mandag den 6. december 2010

Min giveaway og vundne giveaways

Først skal I huske min giveaway som trækkes om 6 dage :-) Deltag lige her!

Og så har jeg været så ualmindelig heldig at vinde 3 giveaways herfornylig!! Jeg synes klart man bør fremvise det man vinder i en giveaway på sin blog, så andre kan se det store arbejde bloggerne har lavet. Så I skal se mine skønne gevinster - ja I skal!

Hos Pynthemynthe og Mor vandt jeg denne smukke smukke stjerne. Jeg satte efter hendes anbefaling en led-lyskæde i og nu lyser den smukt op i vores stue. TAK for den - jeg knuselsker den.

 Hun sendte også denne fine svamp og det skønne kort med - ih hvor er det fint!


Hos Karina vandt jeg denne helt vidunderlige vest til August - åh den er blød, og smuk og bare dejlig. Endnu engang TUSIND TAK - sikke et stort arbejde du har lavet Karina.



Hos Julia Lahme vandt jeg dette Monopoly spil - ih hvor er det dog vildt dejligt - for vi elsker at spille herhjemme!!


JO - jeg føler mig meget HELDIG! Og håber da det fortsætter ;-)

6 kommentarer:

  1. Eej hvor har du da bare lige været heldig der.. hold da op.. Virkeligt fine sager.. :)

    SvarSlet
  2. Wauw den er fin den stjerne!Tillykke med gevinsten!!
    Vil du sende mig en mail på kristin@familienkrebs.dk, har lige et spørgsmål
    Kh

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud med stjernen :-)

    SvarSlet
  4. Sikke heldig du der var! Men du er jo ikke den eneste, for jeg var også heldig :0) tak for de fine gaver du har sendt til mig!

    Glædelig jul, KH Karen Marie

    SvarSlet
  5. Hvor har du bare været heldig Mia! :-)

    Min mail driller i øvrigt stadig, kan du mon sende mig mailen igen?

    SvarSlet
  6. Det er jo helt vildt, så heldig du har været. Lækre sager ...blogland er skønt.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...