torsdag den 16. december 2010

Julegavepose og perler i ovnen

Vores søde rengøringsdame fik sin julegave i dag. Hun fik en stofpose jeg havde syet med hæklet snor. I posen lå der fodbadesalt og fodcreme fra Matas samt et fint kort.



Imens August har sovet har jeg lige afprøvet en ny perle-teknik, som jeg så hos "I Lones fodspor".

Man sætter perler på en bageplade - vigtigt de står op. Ind i ovnen med dem i små 5 minutter.
Så falder de sammen og bliver til skønne perler man kan lave armbånd, kæder og bruge som knapper og pynt på tøj.



Jeg synes perlerne får en super fint udtryk og er altså pænt vilde med dem.

Nu vågner min lille skoldkoppedreng og mor her skal igen i sving.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ide, det tip må jeg huske, de ser nemlig rigtig fine ud efter en tur i ovnen :-)

    SvarSlet
  2. TILLYKKE Mia. Er det ikke vildt fantastisk at have vundet alle de skønne grangaver. Nu om lidt begynder jeg at skrive rundt til alle gavegiverne og så er det derfra deres ansvar at få gaverne frem til dig. Det tager nok lige lidt tid før jeg er omkring alle for der er jo rigtigt mange fantastiske gavegivere der skal have besked.

    Hav en helt fantastisk dag og en dejlig jul.

    p.s.: det er Mette B. der har fundet på at bage perlerne i ovnen. http://frbrinch.blogspot.com/ Det er en super god ide.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...