onsdag den 22. december 2010

Hjernernes Fest - De vildeste gaver #2

I dag kom posten endnu engang med en omgang lækre pakker !! Ih det er altså skønt ovenpå en må jeg sige mildest talt sindsyg nat/dag med syg dreng. IGEN!

Line sendte denne fuldstændig fantastiske rygsæk. Uhm der er kræset for detaljerne - jeg er VILD med den. TAK Line!



Anne sendte en fin lille pose i skønt stof med en smart magnetlukning. TAK Anne!



Og Ulla sendte mig den fineste nederdel. Jeg må satse på engang at få en lille pige ellers må min venindes datter forkæles big time. Den er så fed! TAK Ulla!



TAK igen piger! I lyser op i en mørk tid!

2 kommentarer:

  1. Hejsa :-)

    Jeg har også skippet lidt afsted til dig, men glemte i farten at vedlægge det kort jeg havde skrevet - ligesom jeg også gjorde til de andre vindere. *Ruller med øjnene af egen glemsomhed*

    Det når jo sikkert først frem efter jul, beklager :-(

    Men hav en fantastisk jul! <3

    K.H June

    SvarSlet
  2. Sikke fedt det må være med alle de über fine kreationer som dumper ind af brevsprækken! Og når baggrunden for det er et godt formål, ja så bliver det da ikke bedre...! Tasken fra Marapytta er simpelthen så fin.

    Rigtig glædelig jul... :o)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...