torsdag den 30. december 2010

Blogtræf i Fredericia

OPSUMMERING!
Der er stadig 2 ledige pladser. Derudover er jeg i tvivl om to der har skrevet de gerne vil med, men ikke har sendt mig en mail. Så send mig en mail mia.soerensen@hotmail.com, det er stadig efter først til mølle princippet. Og er man skrevet på standby, så må man også gerne melde tilbage senest den 15. januar.


Lige-før-fastelavns-hygge


Jeg vil mægtig gerne lægge hus til en omgang blogtræfhygge her i Fredericia.

Det bliver søndag den 30. januar kl. 11 hos mig. Børn er hjerteligt velkomne, men min dejlige dreng vil ikke være hjemme. Jeg sørger for frokosten, drikkevarerne og lidt sødt til ganen. Tilgengæld skal I dog betale den nette sum af 60 kr. (de tages med på dagen).

Derudover laver jeg en kreakurv indenfor temaet lige-før-fastelavn, som vi kan hygge os med. I er også meget velkomne til at tage noget kreativt med til temaet (symaskine, overlocker, sakse m.m. er her til låns), og også meget gerne retrobyttestof/tapet, så vi kan lave en lille bytterunde.


Vi kan være 14 og det er efter først til mølle princippet. Send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com (det er de tretten første der mailer, der kommer med).

Jeg glæder mig til vi ses.

2 kommentarer:

  1. Jeg skal nok give en melding senest den 15! Håber jeg kan få det til at hænge sammen. Er der mon nogen der kører fra Århus?

    SvarSlet
  2. Det lyder godt nok hyggeligt - og flot at du har overskud til at arrangere og afholde et så fint blog-træf. Jeg synes desværre selv, at januar er lidt uoverskuelig pt. - så jeg må springe over for denne gang og håber, at der kommer andet i løbet af 2011 som jeg kan deltage i.

    Godt nytår fra Århus :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...