fredag den 8. oktober 2010

Kager til børnehavens fødselsdag

Den 1/10 lavede jeg disse kager til børnehavens 10 års fødselsdag. Der var lavet et kæmpe kagebord, og det var så mange fine, lækre kager.

Taget på vej ude af døren - hehe, cupcakes'ene er fotograferet i køleskabet :-)
Mine kager var minimuffins med chokoladestykker og vaniliefrosting på toppen og petitfour kransekager i bedste fødselsdagsstil.

Cupcakes'ene var væk på 2 minutter - og folk snakkede om dem ved alle bordene - hehe, så bliver man da lidt glad :-) Kransekagerne blev også spist op - undrede mig faktisk over hvor mange børn der spiste dem.

2 kommentarer:

  1. Ser skønne og festlige ud... :D

    SvarSlet
  2. Hej Mia :)

    Faldt lige over dig hos skilds elefant... Og så at du søgte 25 øre??? Jeg har nogen stykker fra 98... nu er jeg ikke lige nogen samler, har bare en gammel sparebøsse, så gi lyd, hvis du er interesseret :)

    www.frkhoiriis.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...