torsdag den 11. november 2010

Julepostkort

Jeg vil lige gøre opmærksom på min julekort igen, hvis nu nogen er begyndt at tænke i de baner :)

Hvis du gerne vil være kreativ til jul, men ikke lige har det rette design, så har jeg en god kombination.
Du kan købe 5 forskellige julekortdesigns hos mig. Du skal selv printe dem ud, men designet køber du hos mig.


Pris pr. stk. er 15 kr. og du kan få dem alle 5 for 50 kr.

Du skriver bare hvilket motiv du ønsker af dem du ser på billedet. Størrelsen er A6 - helt alm. postkortstørrelse.

Når du har betalt modtager du en fil med det/de julekort du har bestilt. Så printer du den bare ud på papir, karton el. andet og derefter skærer dem til efter de lysegrå streger. Vupti så har du skønne julekort!
 

1 kommentar:

  1. kender du vistaprint.dk? Der kan du få lavet postkort billigt, og i fin kvalitet.

    (skønne kort!)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...