søndag den 26. september 2010

Minibilledbøger

Jeg købte i går denne skønne minibilledbøg til August. Den er lidt større end en pixibog, og har en super størrelse til børn fra 2 års alderen.

Det er en serie med er en hel masse genoptryk af klassikere. Prisen var... 30 kr. !! Så billigt.
Dem skal han helt sikkert have mange af!


De havde også lavet en hel masse lydbøger på cd af gode gamle klasssike børnetvserier. Vi købte Emil fra Lønneberg; Suppeterrinen (husker i den??)

Go' aften til jer! Nu vil vi se Borgen,og i morgen indtager jeg Århus!
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...