fredag den 17. september 2010

Jeg har fået post...

Jeg modtog i går den skønneste lille trefarvede is. Det er en giveaway jeg var så heldig at vinde hos Smykkestykke. Hun laver de fineste smykker fyldt med humor!!

Jeg modtog også en lækker lækker bog, som jeg i den grad glæder mig til at læse! Det er Julia Lahmes nye bog "Sandheder fra en løgner". På torsdag skal jeg til foredrag med hende i Århus - kommer du??



Nu sidder jeg og slapper helt af ovenpå en hektisk dag! Men nu er hytten fuldstændig klar til fødselsdagsgæster i morgen tidlig - vi glæder os!

Smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Tillykke med din gevinst! :) Har læst om den bog - fik gode anmeldelser - du er heldig :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...