torsdag den 2. september 2010

Elsker at brodere

Da jeg for 5 år siden begyndte på mit liniefag håndarbejde skulle vi lave en mappe med broderi - frit fra leveren.

Min kom til at se ud som vist på billedet. Det var første gang jeg broderede og siden har jeg elsket det. Betragter broderinålen som en stak farver man bare kan tegne alt frem med.

Smil fra Mia, som har halsbetændelse og lillemanden har mellemørebetændelse og nå ja... den der betændte negl jeg har skal nu opereres helt væk!! Trækker smilet tilbage ;-)

3 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så møghammerne kreativ og jeg bliver altid inspireret, når jeg kigger forbi.... Også selvom du er syg - God bedring til jer alle:-)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Ej Louise! Jeg bliver da helt genert! Tak for den søde kommentar - den varmer kan du tro :-)

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Øv med sygdom! Rigtig god bedring til jer begge :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...