onsdag den 15. september 2010

BLOGUDFORDRING #2 - Snoretoppen

Det næste bidrag i BLOGUDFORDRINGEN kommer fra Micha aka Snoretoppens bidrag


********************************************************************************

Hej Mia

Her er der lidt billeder.

Ved ikke rigtig hvad jeg lige skal skrive om dem.

Der er et af den body der inspirerede mig, med bogen med sangen Blæksprutten Olsen skrevet i. Så er der et par sider med lidt opskrift og tanker undervejs, og så ellers billeder undervejs som Olsen kommer til :)

Skriv gerne hvis der er andet jeg skal gøre :)

Kan snart ikke vente med at vise dem :)

KH Micha



TAK MICHA FOR DIT MEGET KREATIVE OG UNIKKE DESIGN. JEG ER FULDSTÆNDIG SOLGT I DEN BLÆKSPRUTTE - DU BURDE SÆLGE DEM :)
 
Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Endnu engang tak for den skønne udfordring :) Er faktisk i gang med en lyserød Oline :) Havde lidt ideen at jeg ville sælge nogle, men kommer an på om det har interesse, nu kommer der i hvert fald en lyserød også på et tidspunkt.
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn - Hvem der dog bare kunne hækle;o)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...