tirsdag den 31. august 2010

For at presse mig selv...

Får I nu mit mål!

Ja for jeg skulle jo egentlig have ryddet værelset helt op inden i går, men (ja ja - der er jo altid en undskyldning ikke *s*) - MEN August blev jo noget så syg, så jeg nåede ikke at blive helt færdig! Men - og ja nu til det gode men - MEN jeg lover hermed mig selv, at kunne fremvise billeder af det færdig opryddede værelse her på bloggen i aften senest!

Så - nu må I have mig undskyldt - jeg skal i sving ;-)

Smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Pas på - jeg tager dig hermed på ordet :)

    God oprydningsdag.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...