søndag den 8. august 2010

Fødselsdag lige om lidt

Pyha om en god måned fylder min "lille" dreng 2 år!!! 2 år!

Jeg forstår bare ikke hvor tiden er blevet af! Det sidste år har naturligvis været fuldstændig fantastisk! Han lærte at gå på sin 1 års fødselsdag foran alle gæsterne. Han rejste sig op kiggede rundt omkring sig og gik så! Siden har han lært at løbe, snakke, spise selv - ja han er blevet en lille mand :-) OG en absolut skøn én af slagsen!!

Men med hold i lænden har jeg ikke kunne være meget for ham her i weekenden - æv æv! Tilgengæld har jeg i dag fået lavet indbydelserne til hans fødselsdag. Dem skal I da lige se! Temaet i år bliver biler :)


Jeg har bestilt en kageform hjem, der ligner en bil, som jeg kan bage sjove bilkager i. Men resten er ikke besluttet endnu - det kommer løbende :-)

Der er to indbydelser - den anden er her (men kun teksten er ændret)


Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin indbydelse. Super inspirerende.
    Du må lige henvende dig på mail vedr. flagranker m.v.
    Klarbaek@vip.cybercity.dk

    De små fine glas er fra IKEA.

    SvarSlet
  2. ja min søn bliver også snart 2, så sidder faktisk også og arbejder på invitation, men de kommer ikke til at blive lige så fine som din:-)

    SvarSlet
  3. Ej hvor er du bare god Mia!! Super idé!

    Jeg har ikke glemt dig, har bare ikke haft tid til at rode Katvig og Småfolkstoffer igennem. Men fik faktisk en mail den anden dag fra en som gerne ville sælge nogle rester. Hvis du lige sender mig en mail, kan jeg videre sende hendes mail til dig?
    julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tak piger - I er så søde:)

    Jeg ville egentlig have lavet dem i karton, som jeg gjorde sidste år (viser jeg i morgen), men ryggen tillod det ikke - og nu er jeg egentlig tilfreds med dem på pc'en - så de bliver ikke anderledes ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...