torsdag den 12. august 2010

10 things you didn't know about me

Christina har tagget mig i den verserende blogleg! Jeg synes egentlig det var rigtig spændende at få lov at fortælle lidt mere om mig selv; gå lidt mere i dybden med hvem jeg er! Til tider er jeg træt af at min blog ikke er så personlig, som jeg helt sikkert gerne vil have den er, men det kommer med tiden, jeg skal lige lære blogland at kende lidt bedre, før jeg åbner helt op!

Men her er de 10 ting I (måske) ikke viste om mig - bon appetit!
  1. Jeg har kendt min mand siden vi gik i børnehave sammen, derefter i folkeskole og endelig på HHX derefter.
  2. Den største dag i mit liv, var da min søn kom til verden på under 3 timer.
  3. Jeg har ikke haft et sabbatår siden jeg begyndte i børnehave.
  4. Jeg fik som 17 årig konstateret en kronisk nyresygdom.
  5. Det sidste år, hvor min søn fik konstateret mbl-mangel, har været noget af det sværeste jeg har oplevet i mit liv.
  6. Jeg pakker ikke noget ind – det har givet knubs gennem tiden, men folk ved altid hvor de har mig.
  7. Jeg ved pt. ikke hvordan mit liv skal forme sig i fremtiden – det er både frygteligt svært og samtidig befriende.
  8. Jeg har undervist i gymnastik i snart 15 år.
  9. Jeg elsker at rejse og har sammen med min mand set mange lande i verden. Det værste ved at komme hjem er længslen efter at komme ud igen.
  10. Jeg elsker at se sport på tv – min mand elsker at jeg elsker det.
 I får dette billede af mig i The Big Apple imens vi stadig var en tosomhed - lille August lå trygt inde i maven!


Tak for tagget!

Jeg tagger: PyntheMynthe og Mor, Kreakuller og Krudtuglen, Alma la Palma's univers, SiriR, Kreativ <3 Impulsiv

Smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Hyggeligt at kradse lidt på facaden, Mia :) Vildt din mand og dig har kendt hianden så længe!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...