fredag den 9. juli 2010

Sommer er nu skønt!

I dag har vi haft besøg af Augusts onkel, fætter og kusine her i sommerhuset. Der er blevet badet i poolen i mange timer, grillet, gået tur til stranden - super dejlig dag i super fantastisk vejr!!

I morgen går turen - noget overraskende hjemad. Ja for fakta er at vi troede vi havde huset fra søndag til søndag, men ved et tilfælde ville vi lige tjekke noget fra bookingen og så opdagede vi at det var lørdag-lørdag. ÆV ÆV! Vi har mistet 2 dage (den første lørdag og nu den sidste søndag). Men det er jo vores egen fejl - og gør bestemt ikke ferien ringere :)

Jeg har købt lækre ting - bl.a. fandt jeg dette tapet:
70'er sengetøj, og meget mere - men det må I se når vi kommer hjem igen :)

Mange sommerglade smil
fra Mia

1 kommentar:

  1. Æv det er bare nederen at miste to dejlige dage i et sommerhus!
    Men håber jeres ferie har været rigtig god :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...