lørdag den 10. juli 2010

Loppefund og ferie :)

I sidste uge var jeg forbi en af de mange lokale genbrugsbikser. Jeg fandt tre søde stoffer, måske lidt tøsede, nu jeg har en dreng, men skidt pyt og købte også to sæt af disse skønne Södahl kaffe- og underkopper.

I denne uge hvor vi har været på ferie har jeg købt de lækreste ting - alt fra design til genbrug og jeg glæder mig til at vise jer det i morgen (ja for jeg har glemt det hele hos mine forældre - typisk mig *ss*).

Vi har nydt ferien helt vildt - eneste problem var at den sluttede for hurtigt! Men den hører I også mere om i morgen :)

Ha' en skøn lørdag aften!
Mange smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Super lækre køb... Glæder mig til at se hvad du ellers har fundet!

    SvarSlet
  2. Hej Mia

    Skønne stoffer er især vild med det med frugterne. Jeg er enormt glad for du havde tid til at tænke på mig på din ferie. Og endnu engang mange tak for hjælpen. Hvad skylder jeg og hvor skal det overføres til?

    Kh Laura

    SvarSlet
  3. Bianca: Tak for dine søde kommentarer - glæder mig til at vise det frem :)

    Laura: Jamen tænkte straks på dig da jeg så det, og der gik jo intet af mig for lige at købe det. Jeg får lige din adresse (igen *s*) på mia.soerensen@hotmail.com og så sender jeg det afsted mandag. Derefter kan du overføre penge til mig, så ved jeg hvad det koster. Smil herfra

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...