fredag den 16. juli 2010

Jubii jeg vandt


Jeg har været tilmeldt denne gruppe på facebook i noget tid nu. I dag vandt jeg og 5 af mine veninder/venner der blev meldt til som nr. ca. 1000 en tilmelding til hendes workshop! Bliver så fedt at få nogle redskaber til at løse konflikter på den gode måde !! Jahh - vinder ellers aldrig noget :)

Hvis ikke vi vil tage til Kbh fik vi det her at vælge imellem istedet:

Bor du ikke i nærheden af København kan pladsen på workshoppen konverteres til 3 skype konferencer hvor vi arbejder med konfliktløsningstemaer værdi 500 kr eller en telefon eller skype coaching på 45 min værdi 700 kr. Og hvis I er blevet anbefalet af en ven, så gælder det naturligvis også for vennen. Så M S S, der er en plads til dig og dine veninder på workshoppen.


Super fine præmier - glæder mig vildt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...