søndag den 25. juli 2010

Blog-picnic - Hjælp jeg søger!!

Jeg glæder mig rigtig meget til blog-picnic i Århus. I har måske læst med hos Julia at jeg også har hjulpet til med en skøn gavepose til jer der kommer - dem kan I godt GLÆDE jer til :-)

Men jeg kunne også godt bruge lidt hjælp :), så hvis du kommer, og har noget af nedenstående, så har jeg penge med og også lidt at bytte med .
Det er blot eksempler på billederne.MEN jeg søger MEGET efter:
  • flere filtkugler fra Søstrene Grenes og helst de lyserøde/pink farvede. Har du nogle er jeg MEGET interesseret!!

  • Retro/vintage stof - helst i blålige farver, grønne farver, lyserøde farver el. lillae farver!

  • Børnestof - meget gerne i retro/vintage

  • Mærkevarestof / rester - meget gerne SMÅFOLK og KATVIG!! men også Holly's og Marimekko! Farver underordnede!!

  • Tapet - børnetapet el. Marimekkotapet
Jeg kan bl.a. bytte med:

Jeg har en hel rulle af det brune kløver tapet og ligeså med vintage tapetet.

Har en hel del af disse stofffer

(har kun bamsestoffet øverst til venstre og trolderik nederst til højre tilbage - men har en del af begge dele)

HÅBEFULDE SMIL fra Mia

3 kommentarer:

  1. Hei,
    Jeg har nok ikke noe av det du søker, men gleder meg til å treffes på blogpicnic :o)

    SvarSlet
  2. Superflotte mønstre og stof :-) Det minder lidt om mærket Katvig.

    De bedste hilsner

    SvarSlet
  3. Hej, har du stadig bamsestoffet med vinter-motiv (Bamse og kylling på ski) tilbage? Mvh. Charlotte (charlotteen@hotmail.dk), skriv gerne en mail til mig.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...