mandag den 12. juli 2010

August - åh han er skøn!

Jeg elsker design og kvalitet, det er ingen hemmelighed. Og havde jeg pengene til det, havde jeg uden tvivl masser af lækre items til August og vores hus. Men jeg vælger istedet løbende at købe en ting jeg så kan nyde istedet for at købe alt på en gang og så opleve at det bare hurtigt er sådan det ser ud.

Her på billedet er den underskønne Fjällräven som August fik for et års tid siden. Vi bruger som en lille tag-med-på-farten-pusletaske. Og jeg knuselsker den!! Billedet af August fik jeg taget da han var 1½ år og gav til det min mand i fødselsdagsgave. Det var egentlig et helt andet billede jeg fik taget til min farfar, mine forældre og svigerforældre - et alm. sort/hvidt nærportræt, men da vildbassen min jo sjældent sidder stille, så var det her billede bare lige i øjet og viser ham som han er; fræk og frisk! Elsker det vildt og voldsomt :)
Til sidst er der jo den originale sansegynge, som snart har været i stuen 1 år og den er stadig et stort hit. I kan lige se den unikke fotomontage hænge bagved :-)¨


Det var 3 items som er Augusts/viser August - de næste dage kommer der flere :)

I skal lige have en anden lille historie:

August begyndte for to dage siden at finde teknikken i at klatre op af Junosengen og var ved at finde ud at han kunne hoppe ud over (og slå sig!!). Så da han igen i går aftes prøvede sit nye stunt af, besluttede vi at tage siden af sengen og lagde en madras ned på gulvet.

I morgen kl. 5.05 hørte jeg så små fodtrin komme pilende igennem stuen, indtil de forsigtigt stoppede op og kiggede ind i soveværelset. Hihi - han var sku så kær altså! og super stolt! Jeg skulle straks med ind og se hans "nye" seng :) Jamen så smelter ens hjerte jo. Men pyhh han er en stor dreng efterhånden synes jeg!



Tordenskrald herfra
Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...