lørdag den 19. juni 2010

Livstræet

Jeg elsker træer i skoven, i haven, ved vandet - elsker træer hvor som helst. Jeg elsker også sangen Livstræet, som jeg har sunget i kilometervis af gange.

Træer har historie, de pynter, dufter, indbyder til leg, smager godt!

I vores gang har jeg for efterhånden noget tid siden lavet dette lille træ, det er lige ved indgangen til Augusts værelse, og jeg håber han oplever med sanserne hver gang, han ser det :)

Det er lavet i tavle selvklæbende tapet, og æblerne er købt på Trendsales.

Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. Nææ hvor fikst ;o)
    Hvor finder man mon sådan noget selvklæbende tapet henne ? ;0))

    SvarSlet
  2. Hej 2 x Julie :)

    Jeg købte det selvklæbende "tapet" for et par år siden i Silvan. Om man kan få det endnu, det ved jeg ikke - men smart er det :)

    Jeg har bl.a. brugt det til at beklæde gamle spejle med, så de på den måde er blevet til tavler. Også brugt det til rammer, hvor jeg har tapetseret kanterne og så sat tavletapeten ind i midten. Kan købes/ses her: www.uniqrea.dk

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Hvor har du mange fine ting i din butik ;o)
    Sjovt at kalde de varme puder for bule-bertram osv.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...