søndag den 6. juni 2010

It was JULIAstic

Har været til mit andet foredrag med Julia Lahme i dag, denne gang i Århus. Hun var bare super skøn at høre på. Hun er bundærlig, pakker ikke noget ind og så er der i den grad plads til masser af grin - og det var lige hvad jeg trængte til.

Julias blog følger jeg tæt, og jeg synes simpelthen hun har en super måde at blogge på. Det er ikke for personligt, omend det stadig er så nærværende, at man bare må følge med.

Julia kunne huske mig fra det første foredrag jeg var til, men også fra mine indlæg på hendes blog, og nok især det under Hjertet på bloggen. En af de kommentarer jeg gav Julia i dag, var netop en stor tak fordi hun gav mulighed for at jeg og andre kunne skrive et indlæg på hendes blog om irriterende følelser. Der er så meget tabu omkring det at være mor, og de irriterende følelser der altså følger med - alt skal pakkes ind i et glansbillede, og det er virkelig noget, jeg synes kan dræne en hver træt husmor. Så frem med sandheden piger - det er drønhårdt at være mor, omend naturligvis helt fortryllende også!!

Tak til Julia for et fedt foredrag!

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...