søndag den 20. juni 2010

Flere smugkik fra vores hjem

Her er 4 lidt anderledes ting fra vores hjem, som jeg holder rigtig meget af.

Øverst til venstre ses en smuk ramme med månedsbilleder af Augusts første år. Det var dyrt, men jeg elsker hvert et billede og elsker rammen som helhed. Den hænger smukt i vores dejlige køkken alrum.

Øverst til højre ses en orignale filmplakat fra 1968. Jeg er vokset op med gode gamle danske film og elsker dem stadig. Jeg valgte denne plakat fordi jeg elsker Min søsters Børn filmene (de gamle altså), og så er jeg søster til en bror, og nå ja, vi er nok begge gode til at vælte byen (på hver vores måde) - :) Filmplakaten hænger i stuen i vores sansehjørne.

Nederst til venstre ses vores (for tiden tomme) slikautomat. Den gav jeg min mand i gave for efterhånden 6 år siden. Den er fed og anderledes, og så kan man trække slik i den når man lige trænger til lidt sødt. Den hænger på min mands kontor :-)

Det sidste billede er i dag 15 måneder gammel. Det lavede jeg nemlig da August blev ½ år. Det er i 3d, måske lidt svært at se på billedet. Det er et sødt og dejligt minde at have. Det hænger også i køkken alrummet.

Der kommer flere smugkik en anden god gang.
Søndagssmil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Ja, de der månedsbilleder er top-dyre, men alle pengene værd i den sidste ende ;)

    SvarSlet
  2. Vi har også den dersens slik-automat. Sjovt nok er den ofte også tom her...

    SvarSlet
  3. Rigtig hyggelige ting :O)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...