fredag den 4. juni 2010

Føler mig heldig

... fordi vi kun bor 5 min. fra skoven, små 10 min. fra vandet og 8 min. fra centrum - det er helt vidunderligt. Men stadigvæk så bor vi i et nybyggerkvarter, hvor der er højt til himlen og ro - som i meget ro. Elsker det.

I dag måtte vi bare en tur til stranden. Så da min mand kom hjem havde jeg smurt nogle sandwiches og så tog familien afsted.

Uhm det var dejligt. August råhyggede sig og vi nød at se ham gå og tuller rundt - skønt.



Far og søn
Familiens fodspor
Sommersmil fra Mia

1 kommentar:

  1. Det ser da også bare lækkert ud. Og så en sådan dejlig dag. Kunne forestille mig mange vidunderlige stunder til at opleve årets gang ved skov og vand.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...