lørdag den 19. juni 2010

Elsker kommentarer - får bare næsten ingen!

Jeg bliver så ærgelig over, at der næsten aldrig er nogen kommentarer til mine indlæg. Mest af alt fordi jeg kan se, at der er mange inde og kigge med. Ja faktisk har der været 100 hits siden jeg skrev mit sidste indlæg i går aftes!

Det kan jo også være jeg bare ikke skriver noget der er interessant el. særlig blogagtigt! Men så vil jeg også gerne høre det - ellers kan jeg jo ikke forbedre mig! ;-)

Personligt lægger jeg stort set altid en hilsen, når jeg besøger en blog, fordi jeg synes det er hyggeligt både for mig, og den der skriver indlægget. Jeg synes selvfølgelig ikke, at man skal skrive bare for at skrive, men omvendt, man kan måske godt lægge en lille hilsen - om ikke andet så en gang imellem da!
Ha' en skønne dag!
Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Hej Mia,

    nej det er ikke svært at skrive en hilsen, men som du også selv er inde på - så er det ikke sjovt at skrive, medmindre man syntes man har noget at byde ind med;-)
    På en del blogs - fra blogspot - er det ret bøvlet, medmindre man selv er blogspot bruger, da ikke alle tillader kommentare fra navn/webadresse;-) og på de blogs - da kommentere jeg så slet ikke...

    Men nu har jeg lagt et lille hej her - og så vil jeg forsætte med at øve mig i at kommentere rundt omkring;o)
    God lørdag til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Hej Mia,

    For ikke så længe siden havde jeg det på samme måde som dig!.. Savnede at få beskeder på min blog, og var også i tvivl, om det jeg skriver simpelthen er for kedeligt!?... Men det sker af og til, at der er en som smider en kommentar- og det bliver jeg selvfølgelig glad for... men Jeg har besluttet mig for, at min blog er min "dagbog"... og forventer derfor ikke, at der dagligt falder en hilsen på bloggen!(men hyggeligt er det jo altid)
    God lørdag aften til dig,
    smil fra Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette

    Du har evig ret - og det var nok også bare et lille monster indeni mig der blev øv over at der ikke var nogle kommentarer. Jeg har for lidt siden ændret lidt i mit indlæg, og vælger at se det fra den vinkel, du også har valgt :)

    Mange smil fra
    Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...