søndag den 13. juni 2010

Bryllup #4 - feed dyt

Vi havde egentlig besluttet at vi ikke skulle have en bil til og fra kirken. Vi ville ikke betale i dyre domme for det og havde kørt i limosine i New York, og det var ikke noget vi var ved at falde bagover - såå det skulle vi ikke.

Men så dagen før det viste sig, at jeg skulle på polterabend var jeg ved frisør. Frisøren skulle også giftes lige efter os, og havde fået tilbudt at en af hendes kunder ville køre dem i deres bil, så de havde afbestilt den bil de skulle have kørt i. Jeg fik nummeret.

Jeg ringede dagen efter, hvilket faktisk betød jeg kom forsent til min polterabend, men come on, jeg vidste det jo ikke *gh*.

Han skulle have 1000 kr. for at køre min far og jeg i kirken og køre min mand og jeg til fotografering og til Det hvide Vandtårn. Min mor sagde " det betaler vi sku" og sådan gik det til.

Bilen har faktisk været med i "Krøniken", hvor den også kørte brudekørsel.
 
Jeg var først lidt i tvivl om nu gul ville være flot til - men jeg var ikke i tvivl da jeg så bilen!! WOW den var fed, helt fantastisk at køre i og jeg er simpelthen så glad for at vi valgte at få en bil alligevel istedet for vores egen. Det var en helt speciel følelse at køre i den og mine forældre havde lavet en kurv med champagne og kransekage til os, hvilket bare gjorde turen endnu mere hyggeligt.


Min far og jeg på vej til kirken


Hr. og Fru Sørensen på vej til fotografering

Billede i marken nær vores hus


Lidt sjov i marken

Søndagssmil fra Mia

4 kommentarer:

  1. Sikke fine billeder! :D Elsker det sidste du viser! ;o) Du skrev ved The Vintage Hausfrau at du søgte noget grønt stof med hvide blomster. Det var mig hun byttede med, og jeg har hele to sæt med det.. Så du skriver bare hvor meget du er interesseret i, og så kan vi aftale om det skal være til køb eller bytte ;o)
    Mvh. Julia Runge

    SvarSlet
  2. Nejjj hvor fedt :)

    Vil mægtig gerne købe noget - hvad skal du have for en halv meter (altså aner ikke hvor meget det er /bredde m.m.) Har nok ikke noget du vil bytte med ;-) har ikke ret meget retro, kun bitte små rester :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Hej igen :o) Hvis du vil købe et helt dynebetræk (husker det som om det er lidt fnulret i et mindre område, men er usikker) kan du få det for 80 pp.. Tror at bredden er 135/140. En halv meter vil koste 40 pp, da jeg så skal til at klippe og bruge tid på det :P
    Skal nok lige kigge på betrækket i morgen :o)
    Mvh. Julia

    SvarSlet
  4. Jamen så nupper jeg et helt betræk hvis det ikke er alt for fnulret - hvis det er det, vil jeg gerne bare have et halvt.

    Kan du evt. maile konto-opl. til min mail: mia.soelyst.soerensen@skolekom.dk

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...