torsdag den 24. juni 2010

Babysansebog

Da jeg ventede August, for 2 år siden, syede jeg denne lille sansebog.

Den var et kæmpe hit, og den blev både brugt som bog men også som sengeremse i liften.

Forsiden har en sommerfugl med små rangler i vingerne som også kan "flyve". Stimulerer høre-, føle- og synssanserne.

Frøen har øjne af knapper. Stimulerer føle- og synssanserne.

Fisken har knitrende cellofan i maven. Stimulerer føle-, høre- og synssanserne.

Anden har øje der bevæger sig og en vinge der kan "flyve". Stimulerer syns- og følesanserne.

Bagsiden er fyldt med broderede blomster. Stimulerer føle- og synssanserne.

Skulle i øvrigt hilse og sige at smagssansen også kom vældig meget i spil :-)

Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Smukt! God idé. kh anette

    SvarSlet
  2. Tak Anette

    Hvor er du sød! Og sikke en FED blog du har - den er hermed på min blogroll! Spændende!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Hvor er den dog flot - søn idé. Kan godt forst¨å et den har bragt stor glæde. Mvh Joan

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...