søndag den 16. maj 2010

Taburetter med tapet

Jeg har efterhånden lavet et par stykker af disse søde taburetter med Marimekko tapet både til salg og privat.

Min kære svigermor ønskede sig brændende en til hende nyistandsatte syværelse, så hun kunne nå alle de lækre stoffer øverst opppe. Et billede af dette kommer senere.
Her er lige et par billeder af en af Marimekkotaburetterne og den søde med dyretapetet.



Jeg har også lavet en anden taburet med et skønt dyreprintet 70'er tapet. Taburetten fandt jeg til 20 kr. i Fakta for flere år siden - og den er nu at finde på min søns værelse. Lidt et kup, da den var malet hvid i forvejen ;-)

4 kommentarer:

  1. Det skønne stof bag brillerne er papir.
    Du kan sikker købe/få et stykke hos Tante Grøn i Odense. De bruger det som indpakning.

    SvarSlet
  2. Ahh ...

    Tusind tak for info Karen!
    Elsker at følge med på din blog!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. sikke skønne taburetter :)
    hvor har du mon købt det grønne tapet med dyrene?

    kh vibeke

    SvarSlet
  4. Hej Vibeke

    Tapetet købte jeg i sin tid på trendsales. Jeg har også lidt i orange. Det er ganske skønt.
    Har dog ikke nok til at sælge ud af det længere.

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...