onsdag den 19. maj 2010

Live life to the fullest

Da vi for snart fire år siden flyttede ind i vores nybyggede hus ville jeg gerne lave et stort maleri til vores køkken. Da jeg er uddannet billedkunstlærer, havde jeg på det tidspunkt malet i mange år. Men sjovt nok blev dette mit sidste maleri (indtil videre i hvert fald). Jeg mistede interessen for malekunsten, men det skyldes at jeg på det tidspunt var begyndt at læse til håndarbejdslærer, og bare blev så grebet af den kunstform. Så for tiden er jeg ikke kreativ ind i billedkunsten, omend jeg stadig går meget op i billedkunst og løbende investerer i andre gode kunstneres malerier. For nylig har jeg investeret i et smukt littografi af Henry Heerup, men det er endnu ikke indrammet, så det må I se en anden dag. Indtil da, kan I se mit maleri som hænger i vores køkken. Jeg har naturligvis min egen mening med maleriet, men hvad siger det mon dig??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...